Serviciul de Ambulanta Judetean Giurgiu

Serviciul de Ambulanta Judetean Giurgiu

 Serviciului de Ambulanta Judetean Giurgiu  este o unitate sanitara publica de importanta strategica, cu personalitate juridica, aflata in coordonarea departamentului de specialitate din Ministerul Sanatatii (cf. Art. 86 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii), functionand in directa subordine a Ministerului Sanatatii (cf. Art. 171 din HG nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii), care ii asigura fondurile necesare functionarii (cf. Art. 93 din Legea nr. 95/2006), avand in structura sa un compartiment pentru asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat, cu echipaje medicale de urgenta, cu sau fara medic si un compartiment pentru consultatii medicale de urgenta la domiciliu si transport sanitar neasistat.

Compartimentul pentru asistenta medicala de urgenta functioneaza in regim de lucru continuu, in asteptarea solicitarilor de asistentame dicala de urgenta.

Serviciului de Ambulanta Judetean Giurgiu s-a infiintat la data de 01.10.1995 prin HG nr. 174/1995 si a OMS 923/17.05.1995.

Serviciului de Ambulanta Judetean Giurgiu, este format din Statia Centrala si 4 Substatii de salvare amplasate pe raza judetului Giurgiu si anume: Ghimpati, Clejani, Bolintin si Mogosesti.

Potrivit organigramei, Serviciul de Ambulanta Judetean Giurgiu are doua compartimente distincte:

  • Compartimentul de asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat si transport medical asistat, compartiment prioritar pentru unitate, care asigura asistenta pacientilor la locul accidentului sau al imbolnavirii si transportul acestora, dupa caz, la o unitate spitaliceasca, precum si transferul interclinic al bolnavului critic, conform protocoalelor in vigoare.
  • Compartimentul de asistenta medicala de urgenta la domiciliu si transport sanitar neasistat in cadrul caruia se asigura transportul bolnavilor care nu necesita asisitenta medicala pe timpul transportului (transfer interspitalicesc, transportul bolnavilor nedeplasabili la domiciliu, la recuperare, pentru consult de specialitate, transportul medicului pentru constatarea decesului, etc.).

 

Image

Serviciul de urgenta 112

Serviciul de urgență 112 asigură preluarea apelurilor de urgență de la cetățeni și transmiterea acestora către agențiile specializate de intervenție (Ambulanță, SMURD, Poliție, Pompieri, Jandarmerie, Salvamont), în vederea asigurării unei reacții imediate, uniforme și unitare pentru soluționarea urgențelor.

Serviciul de urgență 112 este furnizat de Sistemul național unic pentru apeluri de urgență (SNUAU). Administratorul SNUAU este Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS).

SNUAU este compus din centre unice pentru apeluri de urgență, dispecerate integrate de urgență și dispecerate de urgență ale agențiilor specializate de intervenție. Atât centrele unice pentru apeluri de urgență, operate de STS, cât și dispeceratele de urgență ale agențiilor specializate de intervenție sunt organizate la nivelul fiecărui județ. Centrul 112 București-Ilfov recepționează apelurile efectuate din București și din județul Ilfov.

Image
SITE IN LUCRU ..... APASA AICI PENTRU REDIRECTIONARE CATRE VECHIUL SITE
Image
Image
Image
Image